23 Mayıs 2015 Cumartesi

FONDÖTEN İNCELEMELERİ VOL3- Mac Face and Body Fondöten

Merhaba:) ard arda yazı yazmak benim işim. Fondötenlere bulaşmışken, kullanan herkesin sevgilisi olan Mac Face and Body fondöteni bir de ben anlatayım istedim 

Bu fondöteni kullanıp da denemeyen çok çok nadir. "Su gibi " tabirini kullanıyorum biri sorduğunda. Görüldüğü gibi bende 2 tane mevcut, biri c2, biri c1. C1 olanı bana anlamsız şekilde koyu gelen cildimin rengini hafif değiştiren ten ürünlerime karıştırmak için aldım. Tam da hayal ettiğim gibi oldu, çok güzel yumuşatıyor, renk eşitliyor, benim cildimin alt tonuna o kadar yakışıyor ki anlatamam...

C1 ve c2 arasındaki ton farkını da görün istedim. Bu fondötenler diğerleri gibi standart 30 ml değil. 50 ml ve 120 ml olmak üzere 2 boyda satılıyor. Ben büyüğünü seçtim, iyi ki de öyle yapmışım çünkü tek katta gerçekten yok gibi duran kaliteli bb ayarında bu güzelliği ben 2 kat sürüyorum. Boynum açıkken boynuma bolca sürmekten de kendimi alamıyorum, hatta dün akşam bir bebişin diş buğdayına katıldık, elbise giydim ve bacaklarımdaki lekeleri kapatmak için( kaşıntıdan yaptığım lekeler)  bu fondötenin body özelliğini de kullandım. Yüzde karma ciltlerde parlatabilen bu ürün vücutta inanılmaz sabitleniyor ve bulaşmıyor. Yaz geldi ve ben bu ik şişeyi bildiğiniz içeceğim :)


Ten makyajımı sildim. Gözümde sadece mac painterly paintpot ve rimel var o kadar. 


2 kat sürdüğümü vurgulayarak fondötenin duruşu. Burada göz altlarımda note markasının likit concealer ı mevcut. 


Bu fondötenin o parlak bitişi, duruluğu, hiç nazlanmadan cilde homojen yayılışı anlatılmaz, yaşanır. Ben bu ürünü mac 187 fırça ve beautyblender ile uygulamayı tercih ediyorum. 

Sorularınız olursa yine buradayım. Hepinize doğal makyajlı günler diliyorum:) Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder