15 Mart 2015 Pazar

FONDÖTEN İNCELEMELERİ VOL.1

Loreal True Match Fondöten ( W3)

Merhaba :) ilk defa bir post hazırlıyorum, çok heyecanlıyım, yazı seçimine de benim bloglarda en çok ilgimi çeken ten ürünleriyle start vermek istedim : Bugünün konupu Loreal True Match fondöten.

Bu fondöten ile ilgili çok yorum okuyarak aslında pudralı bitişi olduğunu bilerek ( ki pudralı bitiş sevmem) aldım. fakat benim cildimde tadında kararında hafif aydınlık bir bitiş bile sağladı diyebilirim. 

Bendeki rengi W3, ben rengimi artık findation.com dan buluyorum; bana göre inanılmaz doğru sonuçlar veriyor tavsiye ederim. programın esprisi, en iyi bildiğiniz iki fondöten rengini markasıyla girmezni. daha kesin sonuç için mümkünse 3 bile girebilirsiniz, bu durumda bir sürü fondötenin size hangi renginin olacağını site söylüyor :)

Karma cilde sahip bir vatadaş olarak ben üründen çok memnun kaldım.Aşırı yağlı ciltlerde çok parlama yapacağını, kuru ciltlerde ise cakey görünüm verebilme sinyali var bence; ama kuru ciltler isterlerde nem bombardımanı yapıp kullanabilirler.

Öncesi
Fondöten uygulandıktan sonra

Renk skalası bence geniş, Kendinize uygun rengi mutlaka bulacağınızı düşünüyorum.karma cildimde 4-5 saat sonra t bölgemde parlama yaptı, ama fondötenin yapısı bozulmadan.Sarı alt tonlu biri olarak W3 yani Golden Beige rengi cildimle bütünleşti.Özetle ben bu ürünü çok sevdim. 

Ürünün fiyatı 50-55 lira civarında. Fondöten tanıtımlarım devam edecek. Kusurum varsa affola.. tekrar görüşmek üzere, sevgiler...





1 yorum:

  1. merhaba canım öncelikle bloğun hayırlı olsun bende merak ediyordum bu ürünü iy oldu yazın tşkler . bu arada bloğuna GFC eklemelisin seni takip etmemiz için

    YanıtlaSil